Sova framför tv:n

Borde man antagligen inte göra, men matchen engagerar inte. Har vaknat med några ryck ett par gånger nu, det är roligt när man lite omotiverat sparkar i luften över nåt man nästan drömde om

Straffar nu, Arsenal ska åka ut. Det är allt jag vet(enda troliga dådå) som kan göra en tråkig kväll lite roligare

Jonas kapar - Matchen från Jonas synvinkel på annan plats

Jag slutade träna 20.30 och för en gångs skull sprang jag ganska snabbt tillbaka till omkklädningsrummet för att hinna se slutet av Håve och Champions League. Halvnaken och på väg in i duschen kommer jag på att jag måste ha mat. Jag messar
således matfixaren: "Har du fixat käk?" Svaret kommer direkt: "Rull i kök utan lök", med andra ord så väntade en kebabrulle utan lök på mig vid tv-soffan.

Väl på plats blickar jag ut över åskådarna, rolig blandning. En uttråkad flicka, en Arsenal-supporter som är kär i Totti, en Roma-supporter och en kille som bara kommit för hockeyn och skiter fullständigt i fotbollen.

Som sagt så blev det
straffar. Roma-supportern ställer sig upp under straffläggningen och när sista straffen går över så springer han  mot dörren och är ute ur lägneheten på nolltid. Nu ligger han säkert hemma och gråter. Det är inget som jag bara skriver, han gråter säkerligen floder över att chansen för Il Principino ska få spela final på Olympiastadion i Rom är borta.

Och just det. Äckel-United vann så jag gråter också lite.

/ Jonas

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha en mycket bra sammanfattning där ja. märktes det att jag somnade en stund me? haha

2009-03-12 @ 11:08:00
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0