Skate or die

Dagen har hittills tillbringats med att åka skateboard inomhus och lyssna på musik för att invänta kvällens fotbollsträning.

Jag har också tänkt att ta tag i ett arbete i en distanskurs som jag läser. Men det är mest i tankestadiet än så länge.



Viktigt att tänka på vid inomhusskateboard är att akta sig för diverse hinder som av någon anledning finns utspridda. I mitt fall handlar det om pokerbord, hundar och böcker som kan bli potentiella dödsfällor.



Viktigt alltså: Tänk på att titta efter på golvet (Det är dock valfritt om man ska se ut som en sönderknarkad lodis när man gör detta).

Själv har jag bara ramlat 3 gånger under förmiddagen vilket jag skyller på nattens oförmåga att sova.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

Haha, din knubbis

2009-03-11 @ 13:05:42
Postat av: Stefan

Försöker du visa att du inte har valkar eller? Alla vet att du är bra på photoshop.

2009-03-11 @ 13:06:29
Postat av: Jonas

Har fixat till bilderna i Paint. Tog bort en del kilon faktiskt. Paint är fan skiten.

2009-03-11 @ 13:35:18
Postat av: Jonna

då behöver ja inte kommentera den oknäppta tröjan nej.. haha. okej, halva frukosten va kanske överkurs men fan va gott de blev. Man måste ju äta som man väger!

2009-03-11 @ 17:58:21
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0