Sista natten med utmaningen

Sista kvällen idag alltså.

Då väljer Jonas att klonka som aldrig förr, utmaningen är död för min del.

Grattis Jonas

Jag visste att det var möjligt när man kanske var nära att vinna riktigt fina pengar, men i takt med att Jonas vunnit mer och mer har jag mått sämre och sämre. Och nu mår jag riktigt dåligt. I samma takt som jag mådde mer dåligt spelade jag bort mer pengar och slutar dagen på matastrofala 2700 minus.

Nu ska jag gå och hoppas jag slipper må dåligt mer när jag vaknar upp.

Du behöver inte må alltför illa. Kom bara 3a. Spelade uselt med 3 kvar. Lyckades plussa 4012 kronisar ändå. Trevligt att komma hem sent och tänka "jag skiter nog i pokern idag, kanske skulle prova det där sömn som folk pratar så gott om?"

Bra med dagen: Trevligt filmsällskap. Vinst i utmaningen.

Dåligt med dagen: Jag måste bjuda Jonna på en pizza efter att ha lovat det vid topp 3 placering. Jag trodde stenhårt på att det skulle ge mig bra karma och så var också fallet.

/ Jonas

Utmaningen (som Sälen startade och Jonas antog) gick alltså ut på att Sälen skulle plussa dubbelt så mycket som Jonas under en månad. Här följer slutresultatet:

Jonas +9182
Sälen +12 109


// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jonna

YES! då var min dag gjord hahahahaha

2009-04-01 @ 11:07:50
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0