Sälen skrivaomsindagpåläsvänligtochenkeltvis-bloggar

Nu har jag jätte himlans väldigt enormt tråkigt. Var är alla? Varför är ingen annan uppe? Varför är jag pissenödig men gör inget åt saken? these are all good questions

Nå iallafall, idag gick jag upp efter 12 (skönt) och kollade tv (skönt). Kalla Fötter visades (sköönt) som ju alla vet är en väldigt bra serie, avsnitten står på nedladdning nu på Sälens dator... jag menar jag beställde boxen på tradera(semiskönt). Jag åt fläskytterfilé (sköö, jag menar goott) och sen åkte jag iväg och spöade Bottnaryd med 6-2 (Skönt).
Jag åkte hem och la mig i soffan och åt tacos (sköö, jag menar gott). Jag fick ett meddelande från Jompa om att infinna mig för sammandrabbning i korpfotbollen klockan 21 (ruggigt trist). Vi vann med 2-1. Jonas sa att jag blivit fläskig (trist). På hemvägen körde vi drive-innen på mackedoon, 2 flurry mellancola och äppelpaj förtärdes fördelat på 3 personer. Jag slängde mig i soffan och har i skrivande stund inte rest på mig (sköönt), därav pissenödigheten f.ö.

Det var väl en skoj dag?

Den var iallafall min egen.. och jag botade märkligt nog tristessen under minuterna jag skrev inlägget. Kommer det bota er förmodade tristess som gjorde att ni klickade in på verkstan? Det finner jag föga troligt, bryr jag mig? föga..

// Sälen

Kommentarer
Postat av: emma b

Nu du sälet. Kolla emmafb och bli sååå avundsjuk (och sjuuukt impad).

2009-03-09 @ 13:11:21
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0