Manlighet

Satt för en stund sedan och stirrade tomt framför mig på en av stadens pizzerior. Eftersom spyan ville undvikas så åt jag ingenting hur sinnesjukt det än må låta. Bredvid satt min bror och en annan kille. Låt oss för enkelhetens skull kalla honom Pierre, eftersom det är hans namn. Pierre är en otroligt manlig kille. Inte bara för sin vapenfetisch och förkärlek till våld, utan också för att han alltid avslutar vad han påbörjat.

Pierre sitter och tittar på den sista Pizzabiten. Han pustar och tittar sedan på mig samtidigt som han tar upp pizzabiten:

"Jag är mätt. Jag vill egentligen inte äta upp den här pizzabiten. Men eftersom jag är så otroligt manlig så kommer jag att trycka ner den. Jag vill inte... Men jag gör det ändå.Det är så män gör."

Tråkigt nog så fanns det inga kvinnor i närheten som kunde se detta otroligt manliga beteende. Det var tråkigt. För som Pierre sa:

"Då skulle dom fan vilja ha mig direkt!"

Jag ville inte förstöra hans illusioner så naturligtvis nickade jag instämmande.

/ Jonas som troligtvis snart kan ses spy under konditionspasset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0