Klumpighet behöver inte sitta i fötterna...

Klumpigheten kan sitta i huvudet också. Som hos Sälen

Som när han kommer hem och hämtar ett glas vatten och ställer på soffbordet när han har datorn stående jämte. Vidare ska han lyfta datorn till knät och givetvis drar datorsladden ner ett halvliters vattenglas ner på golvet. Hurraaa!


Efter att ha köttat golvet och mattan (fyfan för att spilla på mattan) med papper och en disktrasa (man går inte flera gånger och vrider ur trasan om ni tror det) säger man för sig själv: "Nu är jag färdig, även om inte jobbet är det" (ett motto som jag ska inpränta i Bloggovitj under hans praktik här)

I 5 sekunder får jag njuta av min egen förträfflighet och "skita i resten"-mentalitet. Sen trampar jag på disktrasan och samtidigt som vätan genomsyrar min vänsterfot har jag bara en tanke i huvet.

"Klumpighet behöver inte sitta i fötterna"

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Camme

Haha! va skojsamt.

2009-03-02 @ 13:37:43
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Camme

Haha! Va skojsamt det kan bli.

2009-03-02 @ 13:49:30
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0