Jonas gör allting mycket klarare

Saelen | Får aldrig klonka säger:

säger man jämt eller jämnt?

Jonas | säger:

jämt

Jonas | säger:

jämnt är ju jämn som i en jämn yta

Jonas | säger:

eller?

Jonas | säger:

kanske inte ens existerar jämt

Jonas | säger:

vetifan

Då är Jonas pedagogisk. Han har även avslöjat att han ska plugga på MIT idag, samt göra ett släktträd över alla varelser i hela midgårds (50-tusen åriga) historia. Jag gillar Jonas, han är tomtig på helt nya nivåer.

Bilder på inhandlade fotbollsskor och Jonas klippta hår kommer senare antar jag.

Då får du mig att framstå som en nörd när jag egentligen är jävligt häftig. Tur att alla som känner mig vet hur jävla cool jag är. / Jonas

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Jonna

jonas du e lite nörd...faktiskt. fast vi gillar dig ändå..lite. haha nee

2009-03-26 @ 16:49:28
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jonas nörd, definitivt. Nörd med ny frisyr. Vill se. Nu.

2009-03-26 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0