Jag och Lo

Vi har hängt hela veckan, vilket seriöst påverkat min dygnsrytm. Inte så att jag lägger mig tidigare utan mer att jag går upp 4 timmar tidigare. Vilket i sig är härligt eftersom dagarna förlängs, men i sig också trist eftersom tröttheten blir så oerhört mkt värre.

Iallafall så försöker jag visa vägen tll Nirvana i egenskap av gudfar, och vägen till Nirvana är ju genom musik som är allmänt känt. För hur ska man annars få hörs på klassiker som In bloom eller where did you sleep last night?



// En trött Säl


Kommentarer
Postat av: linnea

försöker spela Nirvana för mina småsyskon, men de gillar det inte! Helt otroligt, hur kan småbarnen inte gilla det? Jag menar med slamret och allt!

2009-03-06 @ 16:50:25
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0