Idag 2

Min dag måste vara så tråkig tycker Anonym. Se där, känslorna svallar tydligen Pusen/richie-o/Jonas mamma/någon barnarpsbo iallafall.

Men jag ska lugna er alla direkt med att säga att jag hann meeed bussen, vad härligt. Så jag hann i tid och klippa mig, mycket skönt. Sen satt jag glatt och blev klippt och när det var färdigt så undrades det om jag var nöjd med frisyren varpå jag vaket utbrast "Nu är det klippt, hahahaha"

Så nu har förhoppningsvis Anonym slutat läsa bloggen och såhär blev håret:


Riktigt samtal med frisörskan:
Säl: Jag är från Jönköping, du?
Frisör: Jaha ok, jag är från Tidaholm.
Säl: Mhmm, låter bekant. Var ligger det
Frisör: 3 mil från Mullsjö ungefär, det bor ungefär 10 000 där.
Frisör: Där är man antingen bonde, raggare eller sportfåne..
Säl: Jaha ett bondesamhälle, du är bonde från början då
Frisör: Haha, nee..
Säl: Brukade du mjölka kossorna?
Frisör: Fniss fniss
Säl: Brukade du tjärna smöret?
Frisör: Det är jag som håller i saxen

Då blev jag hotad till tystnad

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jonas mamma

Ok jag erkänner att det var jag som tyckte ditt liv verkar aningen innehållslöst när man har som enda mål att hinna till bussen;

2009-03-19 @ 17:33:07
Postat av: A

Vad hände med ruffset :O

2009-03-19 @ 17:53:30
Postat av: Stefan

bonde, raggare eller sportfåne...Jonas vilket kategori tillhör simpen då?

2009-03-19 @ 18:06:34
Postat av: Stefan

bonde, raggare eller sportfåne...Jonas vilken kategori tillhör simpen då?

2009-03-19 @ 18:06:51
Postat av: Sälen

Jag var dig på spåren Jonas mamma

2009-03-19 @ 22:31:00
Postat av: Jonas

Simpen är väl någon blandning mellan bonde och raggare...

2009-03-20 @ 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0