Humor?

Ibland så kommer helgminnen tillbaks lite väl sent under veckan. Vissa kallar det för tillfällig minnesförlust. Jag kallar det för en lyckad fylla.

För er som inte känner mig så har jag en fulländad portion av humor, hela tallriksmodellen och sånt, lite av det ena och lite av det andra...

...Nu är det i och för sig inte många som känner mig som skulle hålla med om detta, men dem har inget att säga till om här på bloggen så ni får lita på mig. Jag har humor.

När jag blir full så vill jag gärna sprida min humor för vinden. Jag anser helt plötsligt att alla ska få ta del av Jonas fantastiska ord vars mening är att framkalla kavalkader av fniss, skratt och allmän glädje.

Men som sagt...

Jag drog mig till minnes helgen. Vi behöver inte gå in på den i detalj. Det räcker att säga att jag har kommit fram till att jag inte ska skoja med tjejer om HIV. Det uppskattas inte. Det är tydligen inte skoj. Jag är tydligen inte skoj.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Sälen

Hehe, Hiv-Åsa

2009-03-04 @ 11:20:04
Postat av: pusen

hehe, de va faktiskt skoj. de ger ja dig... haha

2009-03-04 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0