Friday I'm In Love

Nej, här spelas inte The Cure. Kom precis hem från tenta och ser att Sälen är inne på msn i denna tidiga timme. Såklart upptäcker jag snabbt att det är hans bror. Sälar vaknar sällan innan 13.00.

Men nu är det i alla fall fredag. Ledigt...

...Nej just det. Några timmars föreläsning i kursen Fördjupad metod återstår. "*#¤&1"/" säger man åt sånt. Och sen antingen går man på den eller så skiter man fullständigt ontologi och epistemologi. Jag har inte riktigt bestämt mig men jag känner åt vilket håll det lutar och det lutar av bara fan.

/ Jonas med två timmars sömn i kroppen

Kommentarer
Postat av: Sälen

Jag är uppe nu Jonas. Fyfan, Ralle får aldrig mer lägga golv hos sig

2009-03-06 @ 10:02:06
Postat av: boojl

hehe "jag känner åt vilket håll det lutar och det lutar av bara fan." skoj tycker jag

2009-03-06 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0