Åt kycklig häromdagen

Som rubriken lyder så åt jag kycklig häomdagen, samtidigt gick kronfågel ut med att det hittats glas i vissa kycklingar och att man återkallade massor av... kycklingar.

Iallafall så märkte jag en järnsmak i munnen i morse, gick följdaktligen in till badrummet för att spotta och se vad som hade hänt egentligen. Svaret rann sakta ner i handfatet:


Kan man dö om man har ätit glas? Den där killen som kallade mig fucker kanske vet?

Hur mycket skadestånd ska jag kräva Kronfågel på?

// Sälen som f.ö. inte ska ligga i sin soffa hela dagen, däremot i Jompas soffa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej jag tror bestämt att man inte kan dö av detta. Kräv ett studiebesök där du får ta med dig fem vänner. Låter det inte bra fucker?

2009-03-25 @ 15:18:30
Postat av: Sälen

Men fan, massa glaskärvor i magen kan ju inte vara bra? kan mycket väl vara livsödande?

2009-03-25 @ 15:24:35
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är lätt att tro detta men i många länder är glas lite av en delikatess. sluta klaga nu fucker

2009-03-25 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0