Natten

Så var NHL-bataljen över och det blir en sjunde avgörande match på fredag. Nattens match var en sevärdhet, med röda och blåa linjer. Dessutom hade de målat fem cirklar strategiskt över isen.

Okej, jag slumrade till ibland men slutet såg jag. De röda vingarna orkade inte kvittera på slutet och jag fick åka hem dödstrött.

Väl hemma är jag naturligtvis piggast i världen. För så fungerar det.

Kvällens 3 bäsa:

* Gurras gitarrspelande

* "Du kysser en och knullar med en annan" - Random dum brud i danska Paradise Hotel

* Detroit får nu avgöra på hemmaplan

Sämst:

Svärdduellen fick skjutas på framtiden då "Ni kan ju aldrig hålla käften och det är natt. Ni får fan inte väcka grannarna  med en svärdfight, jävla idioter". Jonas och Sälen rättade in sig i ledet och hade tråkigt.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Gurra

Kul att mitt gitarrspel kom med på listan. Sjunde avgörande match ikväll...ser tufft ut för rödvingarna efter att ha tappat dubbla chanser att vinna...men det är inte över förrens Jonas sjunger eller vad det nu är man brukar säga.

2009-06-11 @ 14:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0