En tjurig säl

Ikväll efter fotbollsträningen fick jag i uppdrag att åka och köpa tre glassar och komma förbi Sälen för att titta lite fotboll. Sälen var glad i hågen och skojsammheterna flödade ur hans mun. Det var mycket trevligt helt enkelt.

Då hände något...

Jonas och Tosse råkade nämna att vi skrivit Sälens riktiga gay-klingande namn på en tipspromenadsfråga till morgondagen. Då ville Sälen inte vara glad mer. Han ville inte vara något alls.

"Jag ser inte fram emot morgondagen"

"Jag ska däcka direkt"

"Jag ska nog inte ens bli full"

Ovanstående är alla exempel på vad Sälen muttrade under kvällen. Troligtvis är det något annat än namnincidenten som gnager i Sälens sinne. Förhoppningsvis drev han bara med stackars Jonas som började undra vad som pågick.

Jag ber om ursäkt till Jonas, Toss och nygg. Kan inte skylla på att det öste blod ur mitt underliv men svaret är ganska enkelt till varför jag var tjurig. Jag hade/har idag lågt blodsocker pga dåliga matvanor och humöret sjönk som en sten till botten.

// Sälen


/ Jonas

Kommentarer
Postat av: nygge

ät dååååååååå

2009-06-19 @ 01:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0