Sent en natt

En natt sitter Jonas och Sälen och jobbar. Då kommer Jonas mamma på besök!!

Jag får lista lite snabba citat:

"Ta kort på mina spetstrosor Sälen" // Jonas mamma

"Jag ska åka på fetischklubb i göteborg" // Jonas mamma Sälen drar sig till minnes att detta har nämnt förut, på tal om ingenting alls

"Det var massa fetischfolk på stan, skumma som fan. Men trevliga" // Jonas mamma

"Fy fan vilken ful unge" // Jonas mamma
Här undrar Sälen om hon månne menar Jonas, men det visar sig bara Sälens brorsdotter på hans mobil som är utsatt för detta verbala påhopp. Som anekdot kan jag bara nämna att Sälens brorsdotter har fått Sälens snygghet. Alltså är hon ett mycket vackert barn

"Du är som en fjortis när du blir full" // Jonas




Jag tror övrig text är överflödig

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Lo

Fy fan vilken ful kärringjävel!/Lo

2009-07-16 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0