Packning och finaler

Håller på att packa lite till Hultan. Tydligen ska man göra en packlista. Bättre vetande har i alla fall sagt så till mig. Vi får se om det används en sådan eller inte.

Jag råkade kvala mig in i månadsfinalen på Svenska Spel för några veckor sedan. Problemet är bara att jag inte är hemma i morgon. Det löser man genom att låta Sälens brors hona Camme spela. Camme har koll på det här med poker. Det har Sälen intygat med heder och samvete.

Så Camme, 10% av vinsten om du kommer till årsfinalen.

Och snälla! Töm inte mitt konto och rym utomlands. Det är svårt att fly med bebisar under armen. Jag kommer följa skriket!

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Camme

blev inga pennys tyvärr. Tack för förtroendet dock. Och Jonas, självklart skriker inte mina barn. De hade vart jobbigt.

2009-07-06 @ 23:34:09
Postat av: RalleB

Mina barn? I plural? Det andra är ju inte fött än så det måste vara jag som är barn nummer 2? :)

2009-07-07 @ 00:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0