Jonas whereabouts

Jonas är i Tyskland och handlar öl med Tosse och Jönsson (har för mig det var jönsson iallafall)

Han ringde igår runt 11-12 snåret och förkunnade att jag skulle förmedla hans whereabouts på bloggen, och på facebook gick att läsa "Jonas Danielsen En sväng till Tyskland, T minus 1h yesterday at 10:56pm"

Idag klockan 12 undrade jag om han var hemma än, som svar fick jag "är i helsingborg snart". Min naturliga undran är om dem körde så in i helvete fel eller om dem helt sonika hade tagit cyklarna ner till skåne.

Idag fyller förresten Pusen år. Grattis till honom

Nu ska jag ta igen mig efter ha varit uppe redan vid 11, PÅ EN HELG!!

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Ordmärkaren

Jag tror dom, eller möjligen de, körde så in i helvete fel. Gå och lägg dig nu så du orkar gå upp tidigt på måndag, så kan jag visa dig hur man gör när man tar körkort.

2009-07-04 @ 23:27:57
URL: http://ordmarkarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0