Hemma, eller?

Så är man alltså hemma igen efter en vecka i de småländska skogarna. Det har hänt en hel del och det kommer nog upp här också så fort minnena börjar trilla in.

Sälen åkte hem natten till söndagen. Detta kunde inte Jonas göra då en viss Herr Jönsson hade druckit ett par för mycket. Men halv sju i morse väcktes man av en Jönsson som sa:
 
"Nu får ni vakna, jag tror jag är nykter och har varit uppe en timme!".

Sagt och gjort. Jönsson blåste 0,00 och bilen bar av hemåt? Eller? Jo, det gjorde den. Vi klarade nykterhetstest i Eksjö och Jönsson lyckades bajsa 2 gånger under en kvarts matpaus på Statoil utanför Nässjö.

Nu har man sovit ett antal välbehövliga timmar och har försökt hitta en låt som jag blev lite kär i på Dropkick Murphy´s-konserten. Det tog sin lilla tid att plocka fram låttexten ur minnet men ut ur dimman kom en textrad och jag kunde googla fram den.

 


Har ni några roliga, pinsamma och äckliga bilder som ni känner för att dela med er av så skicka gärna och de lägg genast upp här.

Nu ska jag jobba.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: tommöö

förjävla bra den låten!

2009-07-13 @ 11:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0