Drömde en dröm inatt

Det hela började med att Sälen var på en utställning av gamla ubåtar och krigsskepp, den sortens saker, borta på barnarps ip.

Iallafall blev Sälen lite klåfingrig och pillade lite på en missil of some sort. Givetvis lossnade själva kärnspetsen (nosen på missilen) och det blev ett hejdunder av pang pang överallt. Givetvis filmade jag detta med mobilen och tänkte "Nu blir jag rik/Nu kommer bloggen få mer besökare"
Vidare ville polisen veta om det var jag som hade gjort det. Så dem ringer mig, när jag sitter på bio, i gestalt av Family Guy-hunden Brian:

Jag svarar polisen med att det måste varit någon annan som ser exakt likadant ut som mig.

DRÖM SLUT

/ Sälen med ett nattligt inlägg mitt under arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0