Bloggen fyller 1 år, 1 vecka, 1 dag, 1 timme och 1 minut

För nästan helt exakt 1 år, 1 vecka, 1 dag, 1 timme och 1 minut sen debuterade tomteverkstan på blogg.se med följande banbrytande text:


Två tomtars blogg

Två tomtar, inte så jättemycket verkstad.

Men tomteverkstan.blogg.se har i alla fall startats. Förmodligen kommer vi inom en snar framtid att skriva saker här. Troligen kommer ni häpna över våra fulländade liv och åsikter. Tills dess får ni vara nöjda med era egna gråa liv.

/ Jonas & Sälen

Sälen är ensam här och skriver men vill gärna tacka också å Jonas vägnar för all inspiration som vi får av er läsare. Jag vill också passa på att tacka ödet för att ha begåvat oss med färdigheter som:

-Skriva snabbt på tangentbordhet
-Smarthet
-Snygghet
-Fobier för röror (okej, mest Sälen här kanske)
-Kunna läsa väldigt tjocka böcker, ibland upp till 500 sidor!! (okej, mest Jonas här kanske)
-Matlagningskunskaper
-Intressanthet
-Humor på en nivå som överstiger någon annans
-Sälens förmåga att skriva exakt som Jonas i Fejk-Jonasinläggen
-Jonas underbara fingertoppkänsla i kategorin om populärkultur
-Kunskap om när det ska skrivas de/dom/dem

Än en gång tack för allt kära läsare! Vi återkommer med en tomtegala där bästa inlägg i olika kategorier ska listas. Årets bästa bloggning är i förestående, sprid ryktet, vi älskar er!



//// Födelsedags-Jonas och födelsedags-Sälen


Kommentarer
Postat av: Anonym

jonas snusar på den bilden, visst?

2009-07-13 @ 22:26:20
Postat av: pusen

fick inte med mitt namn såg jag

2009-07-13 @ 22:27:13
Postat av: Jonas

Pusen, jag snusar inte!



Förövrigt så är Sälen på konsert på bilden men vill till Jill Johnsson-konsert vilket han illustrerar med händerna.

2009-07-13 @ 22:45:30
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Camme

Grattis! Det är ju så härligt med jonas populärkultur också. Det tycker jag verkligen!

2009-07-14 @ 09:35:55
Postat av: linnea

sälen: haha, de e möjligt. du har inte lust att köpa en ny dator till mig? Gärna med tillhörande trådlöst internet? Tack. Jag förväntar mig leverans senast fredag

2009-07-14 @ 23:34:44
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0