Vi möttes på borden

Då upphävdes blockaden av Jonas på msn ett snabbt tag när det var dags för final table i midnattsmötet på Svenska Spel. Jonas slutar på en stabil 4e plats efter hejdlös klonk, Sälen bad beatas ut på 3e plats.

(Kan ju tillägga att jag åkte ut med TT mot 64. Sälen dubblade med 44 mot KK. Vem fan klonkade den här gången?)

Till stefan: Jag köper aldrig muffins om inte Jonas är hemma. Hur ska jag ta mig till Shell?

(Undrar hur mycket Shell förlorar under veckorna när jag är i Växjö?)

// Sälen

/ (Jonas)

Kommentarer
Postat av: Carolin

VAR MED OCH TÄVLA OM ETT HEMLIGT PAKET!

paketet har ett värde av 700 kronor

det är lätt att tävla, gör det här: " rel="nofollow">http://cloettas.blogg.se/2009/january/tavling-tavling-tavling.html#*

2009-01-13 @ 02:52:51
URL: http://cloettas.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jonas kommer hem en sväng ikväll men då blir det ingen muffin för dig.

2009-01-13 @ 12:00:31
Postat av: Sälen

vafaan? varför inte?

2009-01-13 @ 13:03:46
Postat av: Stefan

Oj har du så lite att göra hemma så du försöker lägga in exakt samma kommentar precis en timme senare? Kanske bra om du tar en promenad till Shell då så du har något att göra.

2009-01-13 @ 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback