Sälen gör det mesta av livet!

Idag gick jag upp okristligt tidigt för att fixa ärenden på stan med farbror Tosse. Väl hemma såg jag att klockan slagit 12 och det var på sin tid att väcka Sälen.

Telefonsamtal:

Sälen: Öhh, va? Hej..
Jonas: Haaaaaallå, jag ringer från... Fan, kom inte på nåt skoj.
Sälen: Nej, du borde förberett mer.
Jonas: Jo, kanske borde övat innan. Lagt upp en plan.
Sälen: Jaha, vad vill du?
Jonas: Tänkte bara väcka dig och se om du kan ta tag i dit liv. Jag var uppe med tuppen.
Sälen: Jag ställde klockan på 06 ochsen 07.
Jonas: Va?!
Sälen: Jag var tvungen att gå upp och attackera på Utopia. 
Jonas: Var du uppe två gånger?
Sälen: Ja, ställde klockan fel, min armé hade inte kommit tillbaka vid 06 så fick gå upp igen vid 07.
Jonas: Din armé hade inte kommit tillbaka. Oooookej.

Ni som anser att Sälen inte gör något med sitt liv, här har ni beviset! Han är ju för fan uppe och attackerar främmande kungariken på Utopia mitt i natten! Det kallar jag att ta tag i sitt liv! Bra där Sälen.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Jag gillar ändå ditt stora engagemang för spelet Sälen, det måste jag ge dig.

2009-01-21 @ 13:56:39
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0