Shit asså

Såhär sugen på en kebabpizza har jag inte varit på riktigt länge asså.

....

Det lär inte blir svårt att få till stånd ett sånt arrangemang imon iofs, men jag tänker ju på kebabpizz från Shalom-hållet snarare än lacke. Och okej, långkebbe är fint som fan men just nu passar jag Rimini och Rhodos om jag hade fått välja.

Suck, ge mig mat

/ Jonas (eller? hihi)

Om ni inte listade ut att Sälen skrev detta inlägg så blamear jag inte er, detta är ju ett Jonasinlägg ut i fingerspetsarna 7 dar i veckan, men just denna gång var det Sälen som tänkte på mat. Fan vad fick jag/ni ut av det här inlägget?

ps. Kebberull-låten i inlägget under är intensivt bra. ds.

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0