Omplåstring

Jag råkade skära mig lite igår. Det hela resulterade i en halv fingertopp och en blodig fralla. Idag när såret öppnats för sjunde gången var jag tvungen att agera. Ett agerande som ledde till inköp av plåster. Plåsterhyllan på random varuhus innehåller många plåster men man skulle ändå kunna tro att valet går ganska snabbt. Men inte för mig. Här ska väljas med omsorg.

Jag letade länge och väl efter Bamse-plåster. När de inte hittades och jag inte hittade expedit att fråga så slog jag tillslut till på dem här:



Hello Kitty. Underbart vackra tycker jag. Vad tycks?
Sälen kapar. En tia på att du såg en expedit men inte vågade fråga efter bamseplåster

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Stefan

Han valde att fråga en kille från klassen som han råkade träffa en stund tidigare när han stod och poserade med sitt ansikte i ett hål där det på andra sidan ser ut som han är en söt dansande flicka, kan sägas att klasskompisen gav ifrån sig ett ganska högt skrattliknande ljud när han fick syn på den guldlockiga valkiga varelsen.

2009-01-28 @ 23:56:01
Postat av: Jonas

Jaja, kanske jag inte pratade med en okänd expedit, men jag tänkte tanken. Jävla Säl. 10 kronor coming your way!

2009-01-29 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0