Blandat och Gott

1 bra sak:
Last Dance på Unibet kostar återigen 22e

1 dålig sak:
Varför finns Pund och dollar med på tangentbordet, men inte euro?

1 bra sak till:
Åker inte till Stockholmet förrän 13.00, alltså kan man sova länge och väl

1 dålig sak till:
Varför lyckas Nygge blocka mig från att spela på en pokersida?

Ytterliggare 1 bra sak:
Snart börjar äntligen fotbollsträningen igen.

Ytterliggare 1 dålig sak:
Varför har tränarna fått för sig att vi ska löpa en halvtimme innan fotbollsträningarna?

// Sälen

Kommentarer
Postat av: linnea

jag har euro på mitt tangentbord: €! Vad betyder det? Att jag är bäst kanske, ja, så är det säkert.

2009-01-29 @ 23:51:39
URL: http://liaicentrum.blogg.se/
Postat av: emma b

Du har förmodligen ett ålderdomligt tangentbord. Men köpte inte du en ny dator för ett tag sen..? Tungt.

2009-01-30 @ 17:14:49
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0