Baanapp. Det är här det händer

Befinner mig litegrann hos bror och den där Camme. Ralle säger karaktäristiskt nog "jag är hungrig". Det säkraste tecknet there is på att det vankas pizza i detta hushållet.

Iallafall så pratar Ralle i backen upp till baanapp hur det vattnas i munnen vid tanken på att få sätta tänderna i en saftig kebbrull från Alcam (Sälen köper givetvis en rodde special från Rhodos) när vi ser massa poliser stå vid skolan. Olycka tänker vi samtidigt, tills vi ser hur det egentligen ligger till:


Det brinner hos Skrotnisse! aaaah och vi kommer inte förbi, aaaah. Och vi tvingas åka tillbaka till Råslätt och ta motorvägen upp aaaah. Och pizzorna kallnar, aaaaaaaaah!!

Resultat: Kall pizza, och Lasse W på tv:n. Kvällen är förstörd..
Eller?

//
Sälen

Fick panik på Sälens oförmåga att använda versaler i början av namn. En lite tvångstanke uppenbarade sig. Tog mig friheten att ändra.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kommer sakna huset lite tror jag...

2009-01-14 @ 23:07:37
Postat av: Tommy

tror jag måste hålla med dig där gandalf...

tänk om elden hade sprit sig på något konstigt sätt, och tat eld i det där huset vid gula lekparken, då hade jag fan garvat satan mohahah(tänk att det är en elak människa som skrattar med hat i rösten)

2009-01-15 @ 00:06:13
Postat av: Jonas

Ja du Tommy... Tänk om elden spridit sig 2 kilometer på något mystiskt sätt. Undrar vem man skulle misstänka :)

2009-01-15 @ 00:44:49
Postat av: Tommy

det är sånt som kan hända ibland, mirakel kallas det visst. jag tror inte dom skulle misstänka någon speciell person gandalf. peace

2009-01-15 @ 09:37:12
Postat av: Jönsson

Action i Barnarp när man är iväg! Surt att missa... Men jag trodde barnarpsborna skulle ställa upp vägspärrar så inte brandkåren kom förbi...

2009-01-15 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0