Att masturbera på en moped (cykel med hjälpmotor, populärt kallad moppe)

För några veckor sedan hade jag tillsammans med några vänner som vill förbli anonyma en disskusion om konstiga ställen att ha sex på. Helt plötsligt erkänner en av deltagarna i diskussionen att han "dragit i den" under en mopedfärd. Han förklarade sig ungefär så här:

"Jag var ju på väg från hem och var uttråkad så jag började runka. Vad skulle jag göra liksom?"

Av förklarliga skäl vill denne någon vara anonym. Såhär i efterhand påstår han att incidenten aldrig inträffat.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: tosse

HAHAHA Pusen!!!

2009-01-09 @ 16:36:51
URL: http://www.toss.bloggagratis.se
Postat av: Jonas

Jag får inte säga Tosse... Tyvärr.

2009-01-09 @ 17:39:18
Postat av: Jonas mamma

Efter mycket tänkande har jag kommit fram till att det måste vara någon som bott på kärrängsgatan

2009-01-09 @ 17:46:44
Postat av: puff

va de inte toss då?

2009-01-10 @ 14:30:22
Postat av: Hjalmar

Det är någonting skumt med er barnarpare. Masturbera på moped? Ja, kreativitet har ni ju!

2009-01-10 @ 14:41:07
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0