Glad födelsedag

Ja, det var ett jävla gnäll på mig men det är helt befogat. Sovit 2 timmar inatt för att min jävla fot är efterbliven.

Det är tydligen min födelsedag idag också. Bra start på mitt 23e år får man väl säga. Bitter? Ja, så in i helvete. Hade förberett ett utkast igår om att jag och Gavin Degraw har samma födelsedag. Tänkte skriva något finurligt men nu skiter jag fullständigt i det. Men det här klippet ska fan upp på bloggen. Idag bestämmer jag. Idag förtjänar jag ett dåligt klipp. Sälen får säga vad han vill. Han kommer börja kolla tids nog. Blödiga amerikanska dramaserier är för svåra att stå emot.



/ Jonas som fortfarande har en fot the size of Martin Nilssons huvud

Kommentarer
Postat av: Jonna

Man gratulerar!

2009-02-04 @ 12:41:17
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Sälen

Vad hände med min kapning av inlägget? Är det verkstans första censur som ägt rum?



Vilken skandal

2009-02-04 @ 13:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0