Sunday bloody sunday

Jag hade trott på att Jonas skulle orka hamra med sina fingrar på tangentbordet idag.

Men tji fick både jag och alla ni andra. Tji fick jag också innan idag, det var trist. Dubbel-tji till Sälen

Den här bilden togs igårkväll. Vi ansåg att bj-dealern hade maffiga tuttar och kände samtidgt ett behov av att dokumentera detta

Denna bilden får mig osökt att tänka på en bild på fejjan. En bild där jag under en konsert (var det hellacopters? Jönsson du vet nog..) ville gå och se Jill Johnsson istället


Torskade f.ö. i korpen idag igen. Jonas bjöd på donkan efteråt så det var lugnt

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tråkigt att jag inte fick maffigheten att fastna så bra på kort och tråkigt att jag inte kan sova och är maffigt uttråkad!

2009-02-23 @ 03:09:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0