Sälen diktar om sitt liv

Nu är det såhär. Sälen goes kontaktannons a la Zlatan.

Jag vill ändå tro att vi når samma publik:

På morgonen när det hörs gol av en tupp
och då även Sälen står upp
Ligger han ändå kvar för att inte missa
befrielsen av att äntligen få kissa


På dagarna han i soffan ligger
och svär men samtidigt tigger
"Fan nygge, kan inte mina målvakter ta en puck?"
vid 4 måste maten göras, ackompanjerat av en suck


På kvällen när Sälen pengar ska vinna
Ser han dem istället oftast försvinna
Jonas i webcammen actar som vanligt gay
ställ er i kö tjejer: vem vill inte ha mig?

Men vafan, får Nygge dikta om tjejer får la jag också det? Käften på er

Hört om nygge på msn:

Jonas | I live in eternal hope... | säger:

nygge är fan skön


// Sälman (Bellman tog efter mig, samma fenomen som i Lost hände mig i veckan)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Nygge är min idol... På något sätt går det inte att tycka illa om någon som bara vill världen gott. Det hindrar mig dock inte att slå och skälla på honom.

2009-02-17 @ 01:46:27
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0