Min mamma

Kommer hem efter ha gått från halv 3-bussen. Manfryser och går in i ett öcken och borstar tänderna. Man stänger dörren och klär av sig och ska lägga sig i sängen under sina varma lakan.. mmm vad skönt det ska bli.

Men vafan är detta???!!

Då hade mamman bestämt sig för att jag skulle sova spartanskt/bohemskt inatt. Tack

Imorse kom hon in i mitt rum och sa at hon hade en allvarlig fråga:

Mamman: Vad är det här?
Visar upp 1,5 piller av någon slags sort
Sälen: Jag vet inte
Mamman: För jag städade bänken i gårkväll och då la jag upp den bla bla, och så imorse ligger det här i
Sälen: Jag vet inte vad det är för nåt
Mamman kollar uppenbarligen efter lögn i blicken
Sälen: Ja, jag kom hem 3 inatt och sen spred jag lite piller runt mig att ha imon. Vad tror du?

Bakgrund: Det är inte första gången Sälen tros knarka av sin mor.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

hehe

2009-02-22 @ 13:25:51
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Sluta knarka så löser sig nog det där med gnället.

2009-02-22 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0