Jag hatar att jag älskar dig

Manchester City förlorar mot Stoke, vinner knappt mot Middlesbrough och spelar allmänt uselt.

Brasilien vinner mot Italien. Två av världens bästa landslag spelar och två City-spelare avgör matchen.

Okej, dem har inte mycket till hjälp i City kommer någon säkert tänka. Men titta här:



Hur mycket hjälp har Robinho här? Han tar till och med tillbaka bollen själv. Han kissar på Italien. Om någon säsong eller två så kissar City på Premiel League...

Äh, vem försöker jag lura? City kommer alltid vara City. Troligtvis kommer allt att gå åt helvete. Följande text fans att läsa på en City-utställning och den stämmer så väl:

"I live in eternal hope. I expect the unexpected. I am City til I die."

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Världens mättaste Pirlo... 2006 visst.. men nu?? Nej... Vad gör han på planen?

2009-02-11 @ 13:23:50
Postat av: Stefan

Jag tror han spelar fotboll faktiskt, är inte säker men tror det kan vara så.

2009-02-11 @ 14:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0