Foten också...

Sammanfattning av min kväll:

Bra: Jag fick nya fina målvaktshandskar.

Dåligt: Min fotled bestämde sig för att ge vika och svullna upp och bli nästan lika gigantisk som Martin Nilssons huvud.

----------------------------------------------------------------

Bra bild:



Och för alla fotfetishister:

Dålig bild för mig, på något konstigt sjukt sätt bra bild för er:



Nu mina vänner så ska jag ta av mig naken och halta runt i bara handskarna och en linda runt foten för att "känna in" handskarna. Det är ett gammalt beprövat sätt för att "bli ett" med sina handskar. Kanske ska jag t om ta på mig själv samtidigt. Det återstår att se om rätt stämning infinner sig.

Då kapar Sälen fan Jonas mjäkiga klagande inlägg om hur ont hans lilla fot gör. Schaffs säger jag Jonas, Schaffsig är du. 

Nu ska jag berätta om Sälens skada som uppkom på hans träning idag.
Sälen löper som vilken Säl som helst, dvs kravlar mest fram andfådd och med karpaltunnelsyndrom när han plötsligt känner skadans uppkomst. Han tänker förskräckt att han måste avbryta träningen men viljestark, med en vilja av stål kanske man kan säga, fullföljer han träningen.

Efter träningen undersöker Sälen skadan. Han tar av plaggen försiktigt för att inte göra den redan befintliga skadan värre. Han tar av sig tröjan och ser ner på bröstvårtan. Den är lite röd och den skaver! Sälen säger till tränaren att han behöver 3 veckors semester och beställer via mobilen biljett till Las Palmas.

// Sälen

Prova gärna hemma!

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0