"Ska vi åka skridskor?"

Det var en skoj fråga en söndag med 722 minusgrader ute.

Nästan lika oskoj var att inte ett julrim las igår. Inte för att jag köpt några klappar, eller brukar rimma på paket. Men ändååå! Fick nöja mig med att se en debatt live istället

Annars är våran ack så frekvent bloggande-mexikankorre hemma efter 5 månaders "studier" i kambodja. Välkommen hem säger verkstan

Det var också oskoj att det inte fanns någon korv kvar på statoil

I övrigt så spelade jag fotboll igår, ja alltså jag spelade inte så mycket. Jag mådde dåligt som faan av den tidiga timmen i kombination av tidigt intag av föda och fysisk aktivitet. Eller så var det min graviditet som börjar göra sig gällande

Bild på Runns hår tack

Jag hatar mitt hår, hatar hatar hatarh ahtat hatarh hahratarh  hatar hatar hatar hatar hatarr hatht

Känner för övrigt att dagen för skottande kommer allt närmare

Igår kom det en liten skvätt blod när jag drog bort allt tejp från foten. Jag grät inombords

// Sälen

Kommentarer
Postat av: runn

fan vilket skrattigt inlägg. Min egen ångest dämpades en aning. Bild på huvvet kommer när bild på graviditeten kommer.



ps. jag har lite löshår kvar, om du vill ha???? elin fixar biffen.

2009-12-21 @ 17:05:28
URL: http://herregudrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0