Sälens och Jonas Nyårslöften

Dags att lova saker för 2010:

* Behålla min plats som försteskribent på verkstan

* Flytta hemifrån

* Kolla mer film

* Inte låta någon förstöra mitt hår

* Bli 24

* Inte vara fullt lika dryg, iallafall inte jämt (lägg märke till hur jag förra året önskade mer dryghet, förändringens vindar blåser verkligen, om än inte med orkan så iallafall med kulingstyrka)

* Göra färdigt nåt som jag påbörjat, asså nåt som spänner över mer än 12 timmar

// Sälen

Jag kör på 10 mycket allvarliga löften:



* Äta mer shake:ar av alla dess slag (ser jävligt gott ut, men orka göra)

* Gå upp i trean

* Gå på en seriös maskerad

* Köpa minst en dyr sak som folk i min omgivning kommer skaka på huvudet åt

* Ta examen

* Bli 24

* Bli upplärd av Gurra att dricka Ale

* Lära mig fler än 2 ackord på gitarr och dessutom kunna byta mellan dem

* Ha Rosé-kväll med Jönsson och Tosse

* Slå Jonnas rekord i Bricks Breaking på Fejjan

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0