Om lesbiskhet

Man ser dem på stan, man ser dem i efter klockan 12-filmer. Iallafall drag av dem

Jag pratar naturligtvis om lesbiska tjejer. Ni vet, den där söta tjejen som är ihop med killen.. Alltså tjejen, asså kill-tjejen. Jag skriver killen framöver så ni är med på vad (vem?) jag menar
Jag hade förmånen att fira nyår med en sån kille för några år sen. Man blir liksom nyfiken på "varför ser hon ned på alla andra?" "Varför tror hon vi hatar honom".

Nu undrar ni varför jag bloggar om detta fenomen. Det blir klart för er lite längre ner.

Men för att fortsätta prata om den här killen. Hur ofta ser vi honom egentligen? Är han rent av fridlyst? Känner sig både tjejer och killar intimiderade av hans närvaro så vi väljer att ignonera? Gillar vi tanken på den lesbiska tjejen mer eftersom bla bla bla utfyllnad så det här inlägget ser längre ut och egentligen skriver jag allt det här för en poäng som inte kommer riktigt än?

Vi måste ju beskriva honom tycker jag, iallafall om man (som jag) väljer att göra en sterotyp av den manlige lesbon:

Han har svart hår
Han gillar skjortor
Han gillar tjejer
Han har hängslen utanpåt skjortan
Han gillar att hålla armen om sin tjej
Hans jeans (som han har på sig såklart) är hängiga/pösiga/för stora/(*cencurerat*)
Hans hår ser ut som mitt

Thats right, där hade jag poängen med hela inlägget. Jag känner mig som en manlig lesbisk i håret. Och Jönsson ville ju ha en bild så jag slänger upp en

Jaaa, jag är numera en mösskille. I någon månad framåt iallafall

fotnot: Verkstan har inget emot manlesbon. Allt är byggt på en dålig erfarenhet och om någon känner sig träffad så passar förmodligen du med din frilla. (frilla.. jag hoppas att ni har förstått?)

// Sälen som likt kvinnan Runn inte är nöjd med sitt hårfixande

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha. SLÄH!



Skägg

Längre

Än

Hår

2009-12-18 @ 08:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0