Mest läst idag faktiskt

Idag läste jag om en björn, björnen hette Bubbe. Skoj skoj mera skoj skoj

Idag läste jag om en kille som blev knivhuggen när han försökte stoppa ett rån, det visade sig vara 2 meter från där jag ska bo under nyår.

Idag läste jag att alla kändisar dör i 3-pack. Nu har brittan kolat, Rain Man checkade in någon dag efter och nu undrar alla vem som står på tur. Min gissning faller på Killen från New Moon, varför? Han dör pga brist på talang

Idag läste jag att 2010 blir tomteverkstans år. Vi håller alla en tumme

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Mia

För i helvete Bibbe. Låt kvalitetsfilmer vara. Du har ju ingen smak.

2009-12-22 @ 23:25:59
Postat av: Sälen

Jaaa, jag vet väl de

2009-12-23 @ 00:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0