Katastrofdag

I sann Säl-anda har jag idag valt att ha en otroligt kass dag. Följande har skett:

1. Jag blev klippt och är nu innehavare av årets fulaste och äckligaste frisyr. Helt otroligt oebgripligt vad trött jag blir. Ska aldrig mer klippa mig! Katastrof

2. Jag har inte handlat några julklappar överhuvudtaget. Okej det är ju ingen katastrof i sig. Många dagar kvar att handla på men ändå en katastrof när ni läst nummer 3 nedan

 

3. Jag hade bråttom iväg i morse, ute i sista stund osv. Visakortet låg på bordet medans plånboken inte syntes till. La kortet lite casual i fickan och såg verkligen till att jag visste var det va nånstans så jag inte skulle tappa det. Har nämligen en fallenhet för att tappa bort saker (med höjdpunkt förra året då 3 mobiler tappades bort inom loppet av 1 vecka). Iallfall ska jag betala för ovan nämnda bajs-klippning när jag inser att jag såklart, just det, tappat kortet. Katastroftrippeln är completad


Tjej på Nordea: Nu är kortet spärrat iallafall
Sälen: Hur lång tid tar det innan det nya kortet kommer hem?
Tjej på Nordea: Det brukar ta 5 bankdagar vanligtvis, så har du tur kommer det innan Julafton
Sälen: Då håller jag en labb för det, hehe
Sälen går och drar något gammalt över sig


// Sälen som bara kommer ta emot julklappar i år


Kommentarer
Postat av: Jönsson

Meningslöst inlägg utan bild!!!

2009-12-17 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0