Götet

Framme i iskalla Götet. Promenerat runt i stan en stund, ätit och har precis checkat in på hotellet.


Utsikt. Liseberg inklusive reflektion av gardinerna. Det bjuder jag på.


Rummet. Tog en bild på mig i badkar också, men den är på andra kameran. Kan dyka upp framöver.


Jonna ler när hon inte äter nöt-créme.


Next to do är tydligen att se någon gran som tänds och film och vad det nu var. Sen Liseberg. Chockladhjulen väntar på mig. Jag kan känna dom ropa inom mig: "Joooooooonas, bränn 400 spänn på oss och få inte en rutten chockladkaka".

Men man måste ju försöka. Jag har läst chockladhjulsteori och det är nummer 12, 19 och 22 som gäller!

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Jag kan svära på att jag sov på samma hotel dagen innan seriepremiären mot IBF Göteborg tidigare i höst. Vilken våning är ni på? Tänk på att Hjalle kanske sovit i den sängen!!

2009-12-11 @ 16:27:16
Postat av: Jonas

14 våningen. Jag blev lite äcklad där faktiskt.

2009-12-12 @ 00:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0