Cravings

Första gången jag använder det ordet, tänker inte fortsätta efter idag.

Jag har alltså ett sug efter ägg varje gång jag går och lägger mig, så jäkla gott verkar det när det är otillgängligt.

" Imon ska jag steka ägg till frukost, kanske göra en omelett" osv

Men inte fan blir det nåt av det när man slöar upp sig morgon efter morgon, ingen belöning för det slitet liksom. Man vill bara ha det som man inte kan få, typ. En drömvinst i lottot tex, jag kan ge mig fan på att så fort man inte vill vinna 168 miljoner kommer det ett samtal från svenska spel och förkunnar just detta. Troligtvis är man nyfrälst när nämnda samtal inkommer

"Ni kan transferra allt till tomteverkstans nisse-sekt. Jepp, alla 168 miljoner till Jonas. Jepp"

Det här skrev jag alltså igår, likt förbannat skiter jag i äggen nu på morgonkvisten. Detta tillgängliga hönsbajs

// Sälen

Kommentarer
Postat av: elin

hönsbajs...fresh

2009-12-12 @ 13:16:57
URL: http://herregudrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0