Samtalat loss

Jag orkade helt enkelt inte göra en poträttserie med Jonas, men det ska komma framöver förhoppningsvis.

Varför jag satte mig ner och blogga nu på denna otomtiga tid av dagen kan sammafattas med tre ord, KUKEN I BALLEN.
Bakgrund:
Jag har ringt flera år (läs 4 gånger) till högskolan och försökt rätta till mitt misstag att välja psykologi på halvfart (läs eftermiddagskurs i ett helt fucking år) och varje gång fått svaret "ring i morgon". Idag lät det dock annorlunda

Säl: Tjena, eeeeh, jag undrar om det finns någon plats öppen på psykologi helfart som går nu i höst
Ulrika/Katarina/Ulla typ: Nej, inte som det ser ut nu
Säl: Nehe ok men kans..
Ulrika/Katarina/Ulla typ: Det är fullt
Säl: Okej..
Ulrika/Katarina/Ulla typ: Det är kört
Säl: JAG FÖRSTÅR

Som ni nu förstår vill jag inte gå eftermiddagskurser i ett år. Alltså: Kuken i ballen

Nu då?

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Gurra

Du sover ju ändå på morgnarna så varför inte?

2009-08-24 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0