Förhinder

Har haft lite bloggförhinder under helgen. Eller halsfluss om man nu ska gå in på detaljer. Jag har tillbringat min helg med att försöka undvika att svälja. Detta innebär givetvis att mat varit uteslutet. Världens sämsta sjukdom med andra ord. Men nu är jag inne på andra dagen av penicillin och börjar må lite bättre... 

...Tills man surfar in på lillebror Schulmans blogg och får se den här äckliga häxan:



Jag får panik och vet inte riktigt vad man ska tycka. Först satt jag bara och gapade. Sen ville tårarna kämpa sig fram. Nu vill jag bara slå henne... Och gissa hur gammal hon är? jag trodde typ 30. Men icke. Stackars lilla flicka.

Btw, någon som vet när man slutar smitta när man påbörjat en penicillinkur? Google är tvetydig i frågan

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

Det är väl bara att hylla ironin i klippet?

2009-08-02 @ 20:33:06
Postat av: Jonna

haha hon är världens bästa på å videoblogga! det finns roligare klipp än de där vill jag lova!

2009-08-02 @ 22:54:01
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0