Snabblistat med utelämning av årets höjdpunkt

Detta hände under/på/innan/strax efter resan till danmark

-Jag plussade inte rakt ut på automaterna på båten

-Jag läste färdigt Saphira och fortsatte på bok 3 "Brisingr", i christopher paolinis serie

-Jag konstarerade att alla danskar är mer eller mindre efterblivna

-Får reda på att olika dialekter av danskar är olika svåra att förstå (Hade ingen aning om att fler länder än sverige hade dialekter, wtf?)

-Påskdagens middag med janssons, köttbullar, ägg och prinskorv förtärdes... eller ja, ägg åts eftersom det andra är semigott-->bajsäckligt

-4 flak öl köptes, snittpriset låg på 170 spänn. Jag är ingen affärsman jag heller

-Internet fanns inte, dvs ingen poker på 4 dar

Ett enskilt inlägg kommer komma om Sälens höjdpunkt på året som skedde i danmarket

Kan det bli nytt år snart? så man har något att se fram emot?

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0