Sälen om sin morgon

Det var länge sen det hände, men imorse vaknade jag med huvudvärk.

Jag tracar skälet till att vara frånvaron av drickning av vattnet efter träning igår, äppelcider är inte nöten.

En annan skoj händelse var att verkstan fick en kommentar från Elina från pokerlistings, Jonas ska tydligen bli deras nya flaggskepp ute på europatouren.. eller? Han har iallafall tyngden för att vara flaggskepp.. ni vet dem brukar vara stora... alltså jonas är stor.. alltså jag spelade på Jonas fetma här.. Aaaah, varför är jag ensamt smart i en värld av dumhet?

Kapning - Då anser jag att en kapning är på sin plats. Läsarna verkar älska fetma-skämt om mig även om jag ställer mig aningen skeptiskt till vad som egentligen är roligt med det. I alla fall så är det en artikel som ska skrivas om tomteverkstan får tummen ur och inte något flaggskepp. Nu vet ni. Om ni nu ville veta? / Jonas

I övrigt så funderar jag fortfarande så smått på vad man ska göra resten av livet, idag är ju sista dagen att välja. Men Jonas tips (som var Boojls tips fårn början) Varulvar, vampyrer och väsen - Skräck i litteratur och andra media från antiken till idag låter lockande, dock var det kvällskurs så får se.

I övrigt finns det många bio-kurser (biologi, biovetenskap, biomedecin osv) men man kanske tröttnar på film dag ut och dag in efter x antal år. En annan skoj grej var att i listan av ämnen man kan läsa stog det att läsa Berg- och mineralteknik, Beräkningsvetenskap, BETEENDEVETENSKAP. Dåligt beteende att bara skriva kursen med bara versaler eller? Uppskattar ni också sån humor?

En fråga som ställs denna dagen:

Visst var matchen mellan chell och liv bra igår? Men var det inte frapperande att se vilken klasskillnad det var när chell valde att börja spela fotboll? (Då använde jag frapperande rätt i en mening Jonas?)

Dagens fråga är dock en annan:

Kan inte sommaren masa sin varma kropp till sverige snart?

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0