Lodjuret



I fredags skulle jag väcka Sälen. Under tiden han åt frukost så umgicks jag med hans systerdotter Lodjuret aka Lovisa. 

Lovisa hade kommit på en ny lek. Den hette "Tvinga Jonas att äta vindruvor som befunnit sig i semi-bebis mun och blivit väldigt äckliga"-leken. Jag lyckades undkomma genom att fake-äta. Och semi-bebisen Lovisa gick på det. Smarter than a 1 year old. Såja!

Jag har två frågor till er läsare:

1. När slutar man vara bebis?

2. Vem är den otäcke mannen vars crack man ser i bakgrunden på bilden?

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: pusen

då är de ralle b i bakrunden.... får ja min king nu då?

2009-04-19 @ 21:34:13
Postat av: RalleB

Va!! Är det inte min lilla lovisa? Såvitt jag vet så är det sälens brorsdotter;) INTE systerdotter!



Och den sexiga brad pitt rumpan i bakgrunden måste ju vara min..;)

2009-04-19 @ 21:43:04
Postat av: Camme

Jag tänker iaf skvallra till Lovisa att du fake-åt.

2009-04-19 @ 21:57:44
Postat av: Jonas

Då var det en freudiansk felskrivning

2009-04-19 @ 22:44:42
Postat av: Raskolnikov

Som svar på fråga 1:



Aldrig...



Klicka gärna vidare till Bloggovitj så ska ni få se en livs levande jättebebis.

2009-04-21 @ 21:28:15
URL: http://raskolnikov.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0