Man måste nog ha varit där

Nygge och Sälen spelar en hel del NhlPa på dagarna. En heeel del, jättemycket och hela tiden

Efter att nygge en dag haft lekstuga med Sälen där han inte tilläts göra mer än 1 mål per match över en serie på 5 så har Sälen på sistone lekt hem matchserie efter matchserie.
Idag orkade inte Nygge med spelet och Sälens hån längre:

Nygge: Sluta, det smäller snart
Sälen skrattar och ropar golgolgol varpå Nygge aggresivare än en doberman slår på Sälen
Lite senare efter ännu en storvinst gnäller nygge värre än nånsin
Nygge: Ameeeeen.. jag ska aldrig mer spela tv-spel igen, jag ska ta tag i mitt liv
Sälen kan inte prata så mkt skrattar han
Nygge: Vad fan ska du bli då? Du kan ju inte bli nånting, jävla sopa(På fullständigt allvar)
Sälen: Fan..

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Hahaha cred till nygge!

2009-04-23 @ 20:47:44
Postat av: pusen

Bra Nygge! Äntligen en till som insett att bubban är och förblir en lyxrunkande sopa.

2009-04-23 @ 21:58:58
Postat av: Stefan

Haha det där påminner väldigt mycket om mitt å Affes liv. Innan vann Affe hela tiden å jag blev ungefär lika vansinnig som nyggepojken. Men hav förtröstan, övning ger färdighet och till slut så fasas Sälens xboxägarefördel ut och helt plötsligt så spöar du honom om och om igen å han fattar inte vad som hände.

2009-04-23 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0