Gnäll, gnäll, gnäll

Sitter och försöker trycka i mig lite frulle. Gösta ringde och väckte mig för en stund sedan. Nu ska vi på roadtrip mitt i påsktrafiken. Iväg och bränna lite pengar. Man är ju trots allt student.

Dagens gnäll 1: Slog i knät igår på fotbollsträningen. Verkar ha träffat nån nerv eller nåt. Ont gör det.

Dagens gnäll 2: Mina kära värmebyxor som används på konstgräset måste slutas användas. Anledning: Dem framkallar inte allför mysiga skavsår på ett inte alltför mysigt ställe av kroppen. Vi snackar mellan pungen och... Ja, ni fattar. Eller så gör ni det inte och då är det nog lika bra.

Dagens gnäll 3: Vad fan gör jag uppe den här tiden?

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Det är fan vad det gnälls på skador alltså, är du så känslig Dansken? Först blir foten lite blå och nu detta? Hmm..



Bodde fashion i Norrköping då?

2009-04-09 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0