Gårdagen

Jaha. Då vaknade man upp utan att vara bakfull och utan att hitta en spya gömt någonstans i närheten av sängen. Lyckad dag än så länge alltså...

...tills jag såg min otäcka stämpel och kom på att vi hamnade på Centrum igår. Centrum är för er som inte vet det (eller för er som inte har vett att tycka så) helvetet i Jönköpings uteliv. Jag tänker inte ens bemöda mig med att motivera.

När minnena börjar komma tillbaka så har också följande hänt under kvällen:

Jag och en kompis vid namn Pusen kommer på den briljanta idén att jag borde nog hångla upp honom framför hans "tjej". Eller det kanske var min idé när jag tänker efter. Men den genomfördes aldrig och det är jag hyfsat nöjd med idag.

Jag förlorade Kings. Med reglen att den som drar sista kungen får en smäll av alla andra. Jag ogillar den reglen.

Tappade också mitt VISA-kort och fick gå tillbaka efter stängning för att fråga runt. Hittade det i en av barerna. Min uppmaning till mig själv om att leva studentliv och inte slänga fram kortet har inte gått igenom än.

Dagen är planerad och kommer troligtvis se ut som följer:

15.00 - Tv-Pucks final! Småland i final!

15.00
- Chelsea - Scums jävla äckelhoror (Kommer faktiskt hålla på Chelsea här!)

16.00 - CITY - Portsmouth Varför är det 1.90 på Cityvinst? Jävla spelbolag som tvivlar)

16.00 - JIK - Barnarp (Junior-DM, lär inte besökas)

18.00 - Sälen spelar en turnering som det ska kollas på om jag inte kvalar in själv.

Mitt i allt kommer någon pizza eller två förtäras, föreslagsvis kebabpizza eller jalapeno stark, utan jalapeno.



Och som Sälen sa. Vi var aldrig i Gislaved. Mitt knä höll inte igår. Men det höll inte inte i Gislaved.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0