Skånsk 90-tals porr

Igår fick jag ett YouTube-tips.

Jag tänkte som vanligt att "nu måste man titta och låtsas skratta åt eländet" men oj så fel jag hade. Klippet var från en skånsk porrfilm från 90-talet. Inget barnförbjudet utan bara, vad som verkar vara, en introduktions-scen innan själva "knullandet".

Titta och förundras över 90-talet. Det årtionde då tomteverkstan var oförstörda små barn:



Frågor att ställa sig efter klippet:

- Är det bara jag som vill se hur fan det slutar? Den här filmen ska det letas efter.

- Är det någon sjuk människa som kan tänkas bli upphetsad av det här?

- Hur har Gurra från början hittat det här klippet? Tror inte YouTube är ultimat för porrsökning Gurra!

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Anonym

Katastrofala Höjdare

2008-09-13 @ 13:35:58
Postat av: Camme och Rasmus

Ja, och Jonas du blir väl lite extra tänd eftersom det är danska skådespelare? HAHA

2008-09-13 @ 22:20:32
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0