Se på Fan

Fan har bara spenderat hela dagen på degarsättet. Mitt favoritsätt alltså

Såhär på kvällskvisten när svenska spel stänger ner fabriken vid midnatt blir det film. Ingen skånsk film från 90-talet nej Jonas. Men innan det är det dusch som gäller. Ställer mig på vågen helt naken för en gångs skull och se på fan (bokstavligt(jag är osäker på om man säger bildligt här)):
Jag väger 66.6 kilo (digitalvåg)! Jag menar, är inte det sjukt eller? Hämtar kameran i all min naturlighet, ställer mig på vågen(farlig vinkel för att få med annat än siffrorna..), men när jag kollar ner står det 66.9. Nog fan tänkte jag inte på att kameran vägde lite också.

Resultat: Ni är befriade från Djävulens tecken tills vidare i denna bloggen. Jag själv får dras med han några timmar antar jag.

Ordet fan återkom några gånger ser jag, det highlightar vi och drar en paralell till en annan som hade en djävul närvarande:
 "I can see him, there is no veil between me and the wheel of fire"

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0